lauantaina, helmikuuta 02, 2008

Eka hamsterityö etenee

Pitäisi varmaan käyttää enemmän mielikuvitusta blogimerkintöjen otsikoinnissa, mutta tuntuu ettei ikinä keksi järkevää, vaan niistä tulee aina kuivakkaan tylsiä. Mutta enköhän kehity tässäkin, kun blogin ikä karttuu.

Yritin lisätä blogilista-nappulan tuonne oikean reunan sivupalkkiin, mutta höh ja pöh, en osannut! En älyä, että miten sen voi tehdä (hävettää tunnustaa, että olen ollut atk-alalla töissä yli 10 vuotta...). Piti sitten tyytyä lisäämään tekstinä blogilistan tilauslinkki.

Eka hamsterityö, eli Knittyn ohjeista löytyvät Monkey-sukat ovat edenneet kärkikavennuksiin ja siihen, että seuraavaksi pitäisi etsiä ohjeet kärjen päättelyyn. Olen muistaakseni kerran aiemmin tehnyt vastaavan päättelyn Jaywalkereissa.

Olen muuten aivan ihastunut tuohon langan väriin! Yleensä tykkään lämpimistä punaisen, ruskean ja purppuran sävyistä, mutta nyt tänään ja eilen olen ihastellut noita turkoosin sävyjä neuloessani sukkasia.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kyselit blogissani, miten paljon lankaa kului Alfa-pipoon. Valitettavasti pipo lähti jo omistajalleen, joten en voi sitä punnita, mutta punaista Alfaa meni vähän alle 2 kerää ja sitten vähän harmaan ja mustan jämiä. Luulen, ettei ihan kahdesta kerästä saa koko pipoa, mutta ei se paljon ylikään mene.

Anonyymi kirjoitti...

Onpa ihananväristä lankaa tosiaankin! Minä en malttaisi ollenkaan päästää käsistäni tuonväristä sukankudinta :)!!