tiistaina, huhtikuuta 15, 2008

Sukka, mallitilkkuja ja uutta lankaa

Olen rikkonut langanostolakkoani jo ties kuinka monennen kerran! Tänään saapui postitse ruskean sävyistä Elfin Coloria muutama kerä, joista on tarkoitus tehdä jossain 2007-vuoden MODA:ssa ollut pusero.

Austermann Stepistä valmistunut sukka odottelee vielä pariaan. Malli on Favorite Socks -kirjasta Waving Lace Socks, joka osoittautu tosi helpoksi ja nopeaksi neuloa. Tuota Steppiä on kyllä mukavaa neuloa bambupuikoilla, kun homma käy tosi sutjakasti ja valmista syntyy huomaamatta.


Olen myös ylittänyt itseni ja tehnyt muutaman mallitilkun 7V Kantrille. Kuva on äärimmäisen huono (taas kerran), mutta siinä on kolme eri mallitilkkua, jotka on neulottu 4 mm, 4,5 mm ja 5 mm -puikoilla. Olen suunnitellut Elfin Color -puseron lisäksi erästä toista isompaa työtä, joita varten mallitilkut on. En vaan viitsi vielä paljastaa, että mitä olen suunnitellut koska pessimistiluonteen mukaisesti olen varman, että pieleen menee ;-)

Ei kommentteja: